понеделник, 8 юни 2020 г.

8. юни - понеделник

Днес часовете водих от класната стая, като ползвах само класната стая в Гугъл. Лична техника реших да не нося, още повече, че лаптопът, който ползвам за ZooM връзката, не е мой, а на сина ми.
И така...
Двата часа по литература с 6-А и 6-Б клас посветихме на обобщителни упражнения за третата тематична област от литературата - "Човекът и другите". На базата на задачите в учебника направих презентация, която учениците ползваха за опора при създаване на писмените си отговори.
С 6-В клас имахме 2 часа ИУЧ. Започнахме преговор и се занимавахме с темата за научния текст. Втория час трябваше да създадат свой отговор на научен въпрос по избор. (Какви опасности крие глобалното затопляне? или Защо днешните български земи са наречени "огнища на древните цивилизации"?) Калоян прати своя отговор и текстът му беше много добър. Пропуснал е да използва пунктуационни знаци, но изказът, мисълта са верни. Заслужи си високата оценка.
В двата часа с Илиян, водейки си записки, припомнихме кои автори изучехме в 6. клас и кои техни творби. В края на втория час получих записките (вероятно водени от майка му) на електронната поща.

След края на часовете всички мои ученици дойдоха и донесоха двете заявления, необходими за следващата учебна година, и  бележниците си. Единствено Преслав Тодоров не представи заявленията. Очаквам утре да ги донесе.  Направо са отличници!
Интересно! Предадоха си децата нещата и си седнаха по местата в класната стая. Явно много им се иска да се върнат в клас.
Момчетата подредиха бележниците по номера, а  момичетата - двата типа заявления. Чудесни помощници! Как да не си ги обичам!
От 14:00 до 15:20  взехме два часа от оставащите 22+5 часа по проекта "Подкрепа за успех". Утре продължаваме ударно с 4 часа, и после още няколко дена така, за да можем да свършим на 23. юни. След това продължават трима от моята група с такива часове по математика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар