четвъртък, 4 юни 2020 г.

3. юни - сряда

Днес народът прави тестове по БЕЛ за изходно ниво. Първо в часовете се упражнихме, а после всеки клас получи достъп до гугъл теста в съответния час: 13:00 за 6-а; 13:30 за 6-б и 14:00 за 6-в клас.Работиха в продължение на един час. Естествено имаше хора, които предадоха много бързо. Някои са се изложили, други ме изненадаха приятно. така си направих деня, че вместо да дам тестовете и само да проверявам, аз правих упражнение в редовните три часа и после до късна вечер проверявах тестове. Ех! Даскал, Калова, даскал, Калова!
Илиян направи теста за изходно равнище по ИУЧ. Браво! Юнак!

За утре в часовете по литература ще трябва да съпоставяме как са изградени образите на Малкия принц в деноименното произведение на Екзюпери и героя от някоя вълшебна приказка. Моето предложение е за "Чудната кутийка" от Ран босилек. Тазди приказка отдавана не е обект на изучаване нито в начален, нито в прогимназиален етап на обучение. А има какво да научим от нея. Ако има други предложения от децата, ще разширим съпоставителните наблюдения.
Ето прекрасен прочит на приказката: https://www.vbox7.com/play:6b5ec2b424



Освен това имаме упражнение за сравянване образа на лисицата от XXI част на "Малкият принц" с образа на лисицата от народните приказки за животни. Моето предложение ще бъде да наблюдаваме лисицата или в "Болен здрав носи", или в "Лисицата и таралежът". Ето тук има добър материал за характеристиките на лисицата в народните приказки и конкретно в тази приказка - "Лисицата и таралежът".


Няма коментари:

Публикуване на коментар