Три занятия с трите шести класа по 60 минути!
Накрая - индивидуална консултация. Изморих се. Но... тъй е то! Даскалски делници.
:)
Днешната тема бе посветена на упражнение, в което става ясно как се променя смисълът на написаното, ако се ползват или не пунктуационни знаци, или ако се ползват неграмотно. Освен това изследвахме текст, в който са слагани главни букви без мисъл и без нужда.
Ползвахме първо един уордовски файл (по него направих и презентация), в който са ползвани неграмотно знаци и главни букви. Учениците осъзнаха, че пунктуацията и главните букви имат съществена роля за осмислянето на текста. после се забавлявахме със старата презентация с езикови грешки, за която вчера не ни остана време.
Накрая с Роси от В клас имахме индивидуална консултация. Ето и нещо, което е свързано с нашия разговор, посветен на литературата:
Накрая - индивидуална консултация. Изморих се. Но... тъй е то! Даскалски делници.
:)
Днешната тема бе посветена на упражнение, в което става ясно как се променя смисълът на написаното, ако се ползват или не пунктуационни знаци, или ако се ползват неграмотно. Освен това изследвахме текст, в който са слагани главни букви без мисъл и без нужда.
Ползвахме първо един уордовски файл (по него направих и презентация), в който са ползвани неграмотно знаци и главни букви. Учениците осъзнаха, че пунктуацията и главните букви имат съществена роля за осмислянето на текста. после се забавлявахме със старата презентация с езикови грешки, за която вчера не ни остана време.
Накрая с Роси от В клас имахме индивидуална консултация. Ето и нещо, което е свързано с нашия разговор, посветен на литературата:
Няма коментари:
Публикуване на коментар