петък, 10 април 2020 г.

10. април - петък

Днешният петъчен ден започна трудно. Твърде много време ми отне да се преборя с платформата ZOOM и да осъществя връзка с класа.
Ноооо... :) Преборих се. И учениците ми даваха съвети, и аз се ориентирах накрая. Благодаря, деца! И за търпението, и за разбирането, и за съветите!
Какво правихме?
С 6-а и с 6-б се упражнявахме в работата с текст, извличане на информация от него и разбиране на смисъла. Т.е. имахме упражнение от типа "четене с разбиране". Шести В го правиха в понеделник същото. На този тест ще пиша оценки. Говорихме с класовете, че хората, които са пратили два или три пъти гугъл теста и последния път имат максимален брой точки, ще получат оценка според резултата от първия изпратен отговор. Хубаво е, че после пращат само верни отговори, но то е след като са ги видели.
Всички се обединихме около мисълта, че е редно да бъдем честни и коректни. Затова ще оценявам първия изпратен тест.
С 6-в клас довършихме литературното упражнение по презентацията от вчера. Те имат да предават домашното по литература, но чак след Великден. И за другите два класа срокът за предаване на домашното по литература е след Великден! Да не се обърка някой!
С 5-д клас ползвахме помагалата по ИУЧ и работихме по задачите за минало свършено деятелно причастие и за домашно имат да изпълнят зад.7 на стр.125.  Това е задача за преработване на пряката реч в непряка. 

След като приключих с часовете, видях информацията за това как ще бъде органицирана работата с учениците през следващата седмица - нали Министърът отмени великденската ваканция, но после издаде заповед учебните занятия да бъдат ненатоварващи от 13. до 16. април вкл. В тази връзка часовете на моя клас ще бъдат такива:
Понеделник - 13.04.
9:00 - 10:00 часа - Час на класа
10:10 - 11:20 часа - Изобразително изкуство / Математика
11:30 - 12:40 часа - БЕЛ

Вторник - 14.04.
9:00 - 10:10 часа - БЕЛ
10:20 - 11:30 часа - Човекът и природата
11:40 - 12:50 часа - История / Математика

Сряда- 15.04.
9:00 - 10:10 часа - Музика
10:20 - 11:30 часа - БЕЛ
11:40 - 12:50 часа - Математика

Четвъртък- 16.04.
9:00 - 10:10 часа - Математика
10:20 - 11:30 часа - Информационни технологии
11:40 - 12:50 часа - БЕЛ

Графикът е изготвен и одобрен от ръководството, от нас остава да го спазваме. Отсъствия и оценки няма да се пишат. Целта на тези занятия е да бъдем полезни на учениците си, като им отговаряме на въпроси (консултираме ги), като правим подходящи упражнения или като работим в посока разширяване на умението да виждат големия контекст, да правят аналогии и да мислят бързо и критично.


И едно обръщение към моите ученици, след като проверих резултатите от проведения тест с четирите класа, в които влизам.

Здравейте отново, мили мои ученици!
Днес нали си говорихме, че имам да уча още как се работи с гугъл тестовете? Е, изясниха ми се някои неща и не е необходимо вече да ми пращате по няколко пъти и в няколко варианта отговорите си на тестовете в гугъл. Имам пълната информация, но не съм знаела до момента как да я ползвам. Е, вече зная.
В документа, който гугъл автоматично създава, щом изпратите своите отговори на някой тест, се отбелязва кой в колко часа е пратил отговор и с какъв резултат. Много ясно се вижда как един и същи ученик е изпратил няколко последователни отговора, които всеки път са с по-висок и по-висок резултат. Е, не е частно така. нали? Тарикатските номера минават до момента, в който не лъсне истината.
Ние с вас днес и по този въпрос си поговорихме.
При следващите тестове може да настроя теста да ви разрешава само по един отговор. Как предпочитате?
Сега ви желая хубава почивка в събота и неделя.
:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар